viernes, 17 de marzo de 2006

Lá Fhéile Pádraig

Hay un dicho en Irlanda: The Irish forgive their great men when they are safely buried.

Para que eso no se cumpla del todo, bien puedo honrar al santo y célebre Pádraig en su fiesta con un fragmento de su potente plegaria (hoy la rezan, si la rezan, en inglés, claro...)

Críost liom,
Christ with me
Críost romham,
Christ before me
Críost i mo dhiaidh,
Christ behind me
Críost istigh ionam,
Christ in me
Críost fúm,
Christ beneath me
Críost os mo chionn,
Christ above me
Críost ar mo lámh dheas,
Christ on my right
Críost ar mo lámh chlé,
Christ on my left
Críost i mo luí dom,
Christ when I lie down
Críost i mo sheasamh dom,
Christ when I sit down
Críost i gcroí gach duine atá ag cuimhneamh orm,
Christ in the heart of everyone who thinks of me
Críost i mbéal gach duine a labhráionn liom,
Christ in the mouth of everyone who speaks of me
Críost i ngach súil a fhéacann orm,
Christ in every eye that sees me
Críost i ngach cluas a éisteann liom.
Christ in every ear that hears me.